Definice pojmů
a) Affiliate odkaz – unikátní odkaz identifikující affiliate partnera při dodávání kontaktů v rámci partnerského programu.
b) Affiliate partner (dále „partner“) – podnikatel spolupracující na základě uzavřené smlouvy s odběratelem v partnerském programu.
c) CPS (Cost Per Sale) – provizní model vymezující výši odměny partnera buď částkou za jednotlivou smlouvu, nebo procentem z vyplacené částky za každou smlouvu.
d) Kampaně – marketingové kampaně pro jednotlivé produkty odběratele zveřejněné na portále, obsahující reklamní materiály pro danou kampaň, dostupné ke stažení pro partnery.
e) Kontakt (popř. také „dodaný kontakt“) – kontakt na zájemce, generovaný z reklamních materiálů odběratele umístěných na webových stránkách partnera a zaslaný odběrateli, nebo kontakt získaný partnerem v souladu s platnou legislativou o ochraně osobních údajů přes vlastní webový formulář či vlastní partnerskou síť a zaslaný odběrateli partnerem jakožto správcem.
f) Ověřený kontakt – kontakt, který nebyl odběratelem vyhodnocen jako zamítnutý, byl ověřen call centrem a zaslán do obchodní sítě odběratele.
g) Partnerský portál (též „portál“) – webová stránka partnerského programu, rozhraní, skrze které se mohou partneři přihlásit do svého partnerského účtu.
h) Partnerský účet – prostor na portále určený pro partnera, kde se nacházejí informace o dodaných kontaktech, vzniklých smlouvách, provizích a o probíhajících kampaních.
i) Provizní účet – účet pro připisování odměn partnera v partnerském účtu, kde může partner sledovat aktuální zůstatek a historii operací.
j) Reklamní materiály – marketingové materiály odběratele (např. bannery apod.) nebo affiliate odkazy směřující k určité stránce s kontaktním formulářem odběratele umístěné na webové stránce partnera.
k) Vyplacená částka – částka úvěru, která byla vyplacena zájemci na základě uzavřené smlouvy mezi zájemcem a odběratelem.
l) Webová stránka partnera – webová stránka, kterou má partner k dispozici a která mu umožňuje plnění smlouvy.
m) Zájemce o úvěr (nebo “zájemce“) – osoba, která projevila zájem o získání produktů nabízených společností odběratele.
n) Žádost – žádost o poskytnutí produktu odběratele sepsaná se zájemcem na základě obdrženého ověřeného kontaktu.